Wednesday, October 20, 2010

Sebenarnya.......

Psst...
Korang kenal Makcik Rehan??
Tak kenal?
Yang Anak dia dua orang tu
Yang Nama Aishah N Asyraf
Yang suami dia nama Saiful Tu
Korang kenal??

Ha yang tu lahhh..
Disebalik wajah lemah lembut gebus dan putih melepak tuuuu
Sebenarnyaaaaaaaaaaaaa diaaaaaaaaaaaaaaaa
GARANG NAK MAMPUS!!!


Aku hampir dilempang kalo dduk depan dia...
Aku hampir ditampar kalo ada depan muka dia..

Garang giler!!!!
Tapiiiiiiiiiiiiiiii
Berkat kegarangan dan hasil nak lempangan beliau
Berkat kena sekolah dengan garang
Berkat takzirah semasa oleh beliau...

Aku kini baru sedar diri
WAKE UP dah ...
Alhamdulillahhhhhhh...

And aku... dah berani
Bulat kan HATI
Tekad..
Dan sekarang berserah kepadaNYA

Bak kata makcik rehan
How bad u want it?
How bad u dont want it?

Sedikit pnegorbanan mungkin boleh mendatangkan keberuntungan yang lebih besar.



Aku yakin..
God's plan is the greatest of all.. insyallah..

Doakan aku teman-teman
Terima kasih makcikrehan , Elyn, maza, slyn, KV,EINA dan semuaaaa - semuaaaaa.... semuaaaaaaaaaaaa

1 comment:

KV said...

yup, berani melangkah walopun blom tau mcm mana onak duri kat depan.
Insyaallah, Allah ada bersama kita.