Friday, October 15, 2010

Istikarah

Sesak dada
Surat Dah Print and Dah sign
Tapi dah buat istikarah
Hati aku cuma dah takder hati nak keja kat sini
Tapi belum berat nak gi company baru

Semalam aku mimpi jumpa kaabah
Itu jer lah petunjuk
Tapi aku tak reti nak tafsir apa tu?

Ya allah
Tak tau pulak payah nak buat keputusan!
KAlau lar aku ada keberanian
Aku pergi jer terus

Sekarang Berat hati nak pi sana sebab:
  • KL area (cuti sikit) he he he
  • Takut pulak entah2 bos sana lagi teruk (kalo lar boleh tau apa jd masa hadapan)
  • takut takut takut
BAnyak alasan kan
Yer aku ni sebenarnya penakut orangnya
Penakut nak terima cabaran
TAKUT KALAH

ya allah aku mohon petunjuk mu!





3 comments:

eiNa said...

insyaallah.. kat sana nanti lebih gumbira...

zonaku said...

ko taku itu ini kat sana... sebab 'kalau' itu, 'kalau' ini..........



tapi kat sini, 'memang' itu, 'memang' ini...



apa2 pun, semua keputusan diri sdr..... pilih ikut diri sdr..

YatieJay said...

Berat hati adalah salah satu petunjukNya kot?!