Monday, October 18, 2010

DIA

DIA beri aku kebahagiaan ini
Semoga kebahagiaan ini dunia dan akhirat..

Tapi...
Aku masih belum jumpa bahagia di opis
:(

God work in mysterious way..
Dah beberapa malam mimpi dan tersedar
Tapi tak pandai mentafsir mimpi
Bak kata kak yatiejay
Berat hati tu mungkin salah satu petunjuk

Buntu
Tapi aku memang dah tak mampu nak hadap situasi opis aku
Sian beckham
Hari2 kena dengar kisah meluat aku kat opis

How to love something we hate?
Ya allah bantulah aku
Tak ada sinar dari kui 830-530 dalam hidup aku

ini sikit punya ujian tuhan bg aku
Tapi aku dh mcm nak putus harap

Mesti korang cakap
Alaaahh resign jer lah masuk opis baru
Tapi opis baru tu tak buat hati aku terbukak pun nak keja sana,
:( isk payah nak explain

Takper lah ini just luahab hati aku
Blog ni kan blog baik
He he he

Ps: aku orang nya ialah hati mudah pecah..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

3 comments:

makcikrehan said...

jangan tunggu saja... jiwa yang keluh kesah akan menutup kebahagiaan. hidup ini perlu dinikmati. bertindak dalam apa cara sekalipun. paling penting, berani atau tidak. berbalik kepada persoalan ini...

How bad u want it?
How bad u dont want it?

Sedikit pnegorbanan mungkin boleh mendatangkan keberuntungan yang lebih besar.

sila bertindak!

trut me.. i've been there, faced that and done that!

no regrets

KV said...

apakata hang cuba tempat baru, pastu kalo tak sesuai carik tempat lain lak. at least masalah kemurungan kat ofis lama dah 'terlepas'. Blom cuba blom tau kan? Kena ambik risiko sikit la. Harap akak dpt membantu hang buat keputusan.

YatieJay said...

Good Luck dik.....untuk apa saja keputusan yg dibuat.