Tuesday, February 23, 2010

Guna apa ?

Ayra dah mula kreatif
Bukan setakat perangai
Malah lebih lagi
Sedang aku asik masik baca paper
And beckham dok mandi / solat
 
Tetiba aku dengar ayra jerit-jerit happy
Maaa maaaa maaaa tikkkkkkkkk
Aku pun ingat kan dia ckp aku cantik hikss
Bila aku angkat jer kepalaaaaaaaaa
Elok jer ayra dok tengah selak langsir..
di belakang langsir tu ada dinding
MAKKKKKKKKKK aihhhhhhhhhhhhhh
sikit punya cantik dia sudah luahkan kreativiti di situ
guna crayon
bila aku jerit
AYRAAAAAAAAAAA naper buat camtuhhh
dia pun jerit samaaaaaa
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO
dia ingat aku nak amik benda yang dia conteng kat dinding tuh
 
aku rampas crayon kat tangan dia
dia nanges jerit2
aku jerit
dia jerit
hahahaha
aku jerit nama beckham (drama disitu)
last2 aku mengalah
bagi balik crayon tuh
ckp ngan dia baik2
ayra x leh conteng kat situ kena conteng kat kertas saja
dia mcm faham, macam tak faham
entahlah dia faham ke tak?
 
ending up, beckham n aku tertonggek2
mencuci dinding yang dah penuh ngan kreativiti ayra
guna dettol lar
guna sabun basuh baju la
guna krim lotion baby lar
tak leh kuar gak
kawan-kawan
ada tak cara lain untuk hilang kan
kesan kreativiti (contengan) di dinding?
 
thanks in advance for your advised
 
 

8 comments:

Anasfadilah said...

cat baru..hehehhe

~adeQ~ said...

dan gunakan cat yang boleh lap bila ada kesan kotoran...hehehehe

izzahazfar said...

cat baru..pakai yg leh senang nak padam biler anak conteng

nanonano said...

Hik hik hik :p

azzamoro said...

susah tu nak ilangkan. lagi2 kat dinding. kalau kat lantai ok lagi. cube u gune CIF (sabun sental) maybe boleh hilang.

p/s lenkali beli drayon crayola yang washable.. sure senang nak cuci.. keke. tp mahal la sket.

Elyn said...

adoi..... u cat baru je la cam dila cakap tu hehehe.

eh u nanti belikan die buku kaler yang cantik. then u kaler dulu buku tu baru die ikut.... kang die tak tau nak guna buku kaler tu plak!!

eiNa said...

hhehee.. selamat mengecat..

i x berani ajar colour2 lagik.. conteng2 kat buku jaa

slyn said...

mengecat je lah... cat yg boleh lap balik tu... senang nak cuci nanti..