Friday, June 11, 2010

Selagi tak dapat

Orang kata
Selagi kita tak dapat
selagi tu kita asik teringat
Betul tak?

Memang,
Even dapat benda yang sama jenis
Tapi bukan benda yang kita hajat tuh
Rasa macam tak best jer..
Bukan tak bersyukur

Ni macam impian tau
Contoh: Impian nak makan laksa langkawi
Sekali kat KL ada jual Laksa Perlis jer,
Memang lar dua2 tu laksa jugak
Tapi..lainn
sebab hajat hati nak makan laksa langkawi..

He he he..
Duit simpanan khas untuk beli benda alah tu
hari tu dah cecah RM650 (ekekeke)
Lepas tu dah gunakan pi sana sini
Now tinggal RM100 ++ jer

Then..
Tunggu lah lagi
Dah lar simpan sehari 5 hinggit
He he he

Tapi takper
Aku cabar diri aku
Untuk Dapatkan Benda ni jugak
Dengan tetek peluh sendiri tauuu
Tak minta beckham seposen pun *hopefully

Tapi di hari jadi aku yang ke 18 nanti
Bulan semilan ni
Kalau ada sapa2 yang nak jadi PENAJA
Aku berlapang dada
Menerimanya
Ha ha ha

Ok tu jer lah luahan hari jumaat..


4 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

bday aku 18 bulan 9 ni jugak.meh laa kita berkongsi hadiah..hehehe

Anasfadilah said...

wahh!nak beg datin-datin nampaknya..hehehe

nanonano said...

tu dia..
awai2 lg dah bt permintaan bday gurl ni sorg :p

iEfa said...

bleh yeh rm 5 sehari...hurmmmmm

nk cobe gak laa...hihihih mampo tk tahan sabar kompol uit tuh..mau tgh sengket2 korek tabung...huhuuhu nk jgak 1 ..huhuh