Thursday, June 17, 2010

Bila nak ganti memang liat..

Hari ni hari ke 2 aku menganti puasa
Ha ha ha
Liat betui
Knowing me..
sesapa yang tahu lah
bab nak puasa / ganti puasa memang liat nak mampus
Tak tahu la
Susah nak "kekang" nafsu makan

Oh badan kecik
makan mcm badak sumbu tau tak
Memang kuat makan

Kalo bukan bulan ramadhan
Memang aku rasa penat/stress/lemah bila nak ganti puasa
Iman tak kuat..

Especially
Kerja ngan non-muslim
(alasan)
MAsa ni lah
Diaorang nak soh mekdi delivery
masa ni lah ada bday party kat opis
masa ni lah nak makan nasi lemak kat opis
macam2 dugaan

Ni skrang kui 2.10 tengahari
5 hours to go
harap2 boleh bertahan

Ya aku mengaku
aku tak kuat menahan nafsu makan
iman tak kuat lagi
kena berusaha keras..

* korang dah ganti puasa??
korangok punyer kan kalo nak berpuasa any time..takder hal punya tak kecoh mcm aku nih ha

6 comments:

azzamoro said...

i bayk lg belum ganti. lepas naik keje nanti kene pulun la mengganti pose..huhu

e.l.i.s.s.m.i.e said...

aku next week kot.4days to go..yeeha..

YatieJay said...

aisehh..sama la kita nok!

Tapi kalau di bulan puasa, rajin tau. Mungkin sebab semua org pun puasa gak...

iEfa said...

baper ari nk ganti...ganti ler direect isnin sampai kamis...if 1 hari smggu mmg penat...aritu me ganti 30 days...sobab beranak time pose...ni pon beranak time pose laie ni..hihihi

Ahmad Zaki said...
This comment has been removed by the author.
Ahmad Zaki said...

Lelaki pun ada masa susah juga nak berpuasa. Perkara yg biasa dibuat,dlm sebulan kena pula berpuasa, tu yg gelisah semacam...

Apa2pun semangat kena kuat..