Friday, February 20, 2009

Heh..
semalam aku gi Jusco Balakong,.
ada baby fair..
Cepat2 pi beli takut abih
giler kiasu..
punca utama nak pi JJ Fair nih
sebab nak beli walker yg murah tuh
Normal price RM 159.00 tapi if J card member jatuh separuh harga
so cecepat lar aku gi menyambar
on the way tu
dalam keta..
beckham dah sound2
kang gi sana terus gi beli walker jer tau..
aku jawab
OK
tapi dalam hati dok berkira nak beli menda lain..
ha ha ha
so end up aku terbeli
walker, toys dan baju ayra
ala baju sepasang jer tu pun RM 5.00 sebab jenama disney
normal price rm 19 lebih..
tu pun aku sambar selai jer
pasal beckham dah muncung2 mulut boleh gantung hanger..
gambar walker terlupa nak snap..
pasal balik dah lewat..
hi hi hi biasa lah terbabas.. dating
sib baik ayra tido jer
kalo x sian tok mama
nnti esok aku upload..
since aku kan dh ada hp yg ada modem lalalalala
oh ya..
ini pertama kali aku beli baju berjenama untuk ayra
DISNEY
kalo yg lelain aku selalu beli brand ADIKKU instead of ANAKKU
kalo korang nampak baju ayra berjenama
itu bukan aku lar yang beli
selalunya tok mama or orang lain yang kasi..
pengakuan jujur..
bagi aku beli baju berjenama utk baby sangat lar waste
cepat sangat jd kecik baju tuh
*ini pendapat aku jgn meroyan marah aku

No comments: