Friday, February 6, 2009


Dah lama tak update dalm blog ni ..
Lama ke?
bukan apa..
Ada banyak citer nak citer
tapi macam x mo berkongsi cerita..
Ada banyak menda nak bagi tahu
tapi macam rasa tak perlu..

Ayra.. dah 6 bulan lebih
Alhamdulillah..
Milestone ayra

- Dah start makanan pejal.. but still makan nestum campur susu dia
- tak suka makan biskut milna macam si Nuha..
- Suka ddk atas walker
- dah pandai jerit-jerit if tengok citer tom - tombak..(dulu tgk jer)
- suka citer HAGEMARU (mummy dan daddy dia pun sama)
- kalau makan tak sabar-sabar kalau lambat mesti nangis ngada
- bangun malam dah kurang but still mangun tukminta susu
- dah tak mau susu badan :(, tapi aku bersyukur dan alhamdulillah.. dapat gak aku bagi seperti niat aku 6 bulan.. rezeki ayra sampai situ jer..tuhan kan maha mengetahui alhamdulillah
- Pantang nampak orang pakai tudung or cantik2 mesti tangan kepak-kepak nak ikut kalo tak layan kang dia nanges kuat2 mcm kena pukul..
- pampers size M mcm dah kecik.. hi hi hi
- kalau tido mesti nak gentel bantal bucuk + nak pegang tangan mummy
- masih lom boleh merangkak..tapi sangat aktik meniarap dan berguling-guling..
itu jerlah setakat ari nimiles stone ayra..
ps: aku tgh nak buat bubur utk ayra..resepi aku dapat dari ELYN... maybe weekend ni start buat..

No comments: