Tuesday, February 10, 2009

Aku masa pregnant dulu..
Suka beli majalah mami n baby..
ada banyak info n tips2 berguna..
sebelum tu aku beli PA & MA..
tapi banyak iklan dari info..
(ini my opinion okes jgn meroyan marah aku lak hi hi hi)
So kat dalam majalah tu
ada pasal baiboo ni
so aku suka2 jerlah apply
dapat kad..collect kat guardian..
pehtu lepas dah beranak
lupa terus pasal kad nih
tup tup
dapat call dari guardian kat umah aku
soh datang collect barang dari baiboo.
tummy box..
so kesimpulannya..
aku dapat barang free..
ada 2-3 barang ayra x leh pakai dah
pasal newborn nyer pampers + susu yg ayra memang x minum
ada mcm2 lah..dalam kotak ni
sikit punya besar..
tapi ada brochure
(nak soh kita habiskan duit beli barang2)
so kalo korang nak join pun boleh rasanya
baca sini :
www.baiboo.com.my






No comments: