Friday, September 12, 2008

Well well well
Dah over 60 hari.
Cepatkan?
Aku pun dah start keja..
ADus hari pertama aku tinggalkan Baby Ayra 11 Jam
Rasa windu sangat2
Tersangat rindu...

Aku sebenarnya tak sangka
Yang aku sayang sangat ngan baby ayra
Dulu masa dia dalam perut aku rasa biasa jer
Tapi sekarang ya allah tak tau nak describe macam mana

Progress baby ayra sekarang
Dah pandai tengok TV
And tersengih senyum..
Once a time bleh dengar dia ketawa mengkekek..
Kalo dengar sore Tok mama (my mom)
Mula ar nak soh angkat atau nanges manja
Kalo tido malam nak daddy dia yang bagi tido
Kalo ngan aku x mo dia tido..tapi asik nak bergantung kat nenen jer

Aku ngan beckham masih dalam proses adjust mengadjust time
Biler pagi jer macam kelam kelibut
Dah dua pagi aku ngan beckham kuar umah lambat
Nak mensettled kan Baby ayra..
Kadang2 dia nak susu
Kadang2 dia tido..
Nak tukar pampers etc etc
Nanti kena wat planning awal2 kut..

Perkara yg merunsingkan aku nih
Baby aku ada kahak
Ari tu dah bw gi klinik dr bagi ubat mencairkan kahak
Any blogger yang tau cmner cara nak hilangkan kahak tuh?
Risau ar..

Hari nih pulak nak pi bukak poser ngan office
So dah tentu balik lambat
Windu banget!!

No comments: