Thursday, September 18, 2008

baby ayra dok atas dada aku.. mencari nenen..

semalam aku cuti nuzul quran
masa tu aku rasa cepat tul berlalu
tak puas main ngan baby ayra
entah kenapa semalam aku raas letih sangat2
padahal tak buat apa2 pun

just main2 ngan baby ayra
pehtu tido kan dia
and nenenkan dia..

dah petang tu beckham balik keja
dia lak nmpak tak bermaya
dia kata dia letih n mcm nk demam
so semalam memang aku sorang jer lar yagn bangun
tukar pampers,
susukan baby ayra..
tak sampai hati aku nak kejutkan beckham
sian dia

Then, satu lagi
kejam ker aku
baju raya aku dah beli
baju raya beckham dah beli
tapi aku still lom beli baju raya utk baby ayra
bukan per
ari tu bw dia gi jalan dia tido
tak smpai hati nak bangunkan dia
and ukur size..
tak reti ar nak beli tak ukur size
kang terbesar ke
terkecik ke..
camner eh??
any idea??



No comments: