Monday, September 29, 2008

Apa nak citer pasal ayra yer?
Hmm..semalam (ahad)
Gi tengok MIL kat spital..
Aku n mama memang x mo bawa ayra gi spital
Takut lar kan kuman2 sumer..

Tapi beckham tu
Yer lah kan
Yang kat spital tuh mak dia
SEbab my MIL memang kena beraya kat spital tahun nih
Kencing manis operation faham2 jer lah kan

Yang menjadi ketakutan aku
Beckham macam nak bawa ayra naik spital tuh untuk jumpa my MIL
aku tak suka and takut lar
Baby baru 2 bulan lebih
Kang antibodi badan bukannya kuat lagik
Hai susah
Agaknya ini memang dugaan aku kut
pasal anak aku dan beckham dah 2-3 kali dok bermasam muka
Aduyai.. betul2 berubah hidup kami nih

Tapi tuh lah sekarang aku dok pujuk dia elok2
Aku tau beckham serba salah
Sebelah sini mak dia
Sebelah sana anak dia and aku bini dia
Tapi apa2 pun memang aku berkeras tak mo ayra pi spital tuh
Isk.. agaknya nih lah naluri ibu kan
Overprotected untuk anak !!!

Doakan aku kalian..
Agar beckham lembut hati tak mo bawa ayra jumpa MIL aku
Memang tahun nih ada dua perkara
Satu best and satu tak best
Sian gak aku ngan beckham
dia kata dia hepy sebab dapat raya ngan ayra n aku..
Tapi at the same time dia sedih gak psl mak dia masuk spital and beraya kat spital..

Baju raya ayra..
Aku dah beli 3 lai..
Pehtu dapat lak hadiah dari kawan-kawan
Pehtu tok mama beli baju jugak 4 lai..
So total baju raya ayra ada 9 lai ha ha ha
Banyak giler?!!

Dalam pada tuh aku dok risau jer
nak balik kg nih
Kali nih lama lar pulak
Harap2 aku n beckham leh ar manage ayra
yer lah selalu tok mama dia dok jaga fully
Hi hi hi aku tau bagi nenen jer..

Ada2 apa2 petua kalo nk berjalan masuk dlm kampung2?
Aku letak surah yassin dekat ngan baby ok kan??

No comments: