Sunday, March 8, 2009

Playgroup pulak dah

* Still schedule post..bestnya lepas ni boleh rehat sepuluh hari lalalala
OK ini entry serius..
Aku sekarang tengah menilai / menyelidiki / mensurvey
Apakah bagus untuk aku hantar ayra pi playgroup?
Pada seusia awal ini?
U all pun tau kan
Ayra dok ngan tok mama.. and bukan nursery..
so maybe dia x berapa social
and skill dia pun agak slow lar aku rasa
yang terpikir di benak aku sekarang adalah
1. Tumble tots - ada kat ampang (great eastern mall,the curve,ikano ada kut)
2. Megakidz (midvalley tapi tak sure baby below 1 year ada tak)
3.Creative Hive - Yg ni ala-ala kindergarten
4. Gymboree - The price is aboutRM300 per term + membership fee RM100 per year.
(takder trial class..costly jugak lorh)
tapi ada gak aku baca komen2
yang kata
kalo hantar anak pi playgroup
ialah parents yg tak reti jaga anak
oh no..aku tak mo masuk kategori tuh :(
apa pun niat aku nak anak aku dapat yg terbaik..
lagi pun playgroup for baby ni tak sampai 1 jam pun..
yer lah baby2 ni mana leh lelama depa cepat boring
so apa pendapat kalian?
ada tak kalian terpk nak hantar ur baby ke playgroup?

No comments: