Friday, March 13, 2009

Hutang tag dari mummy wafiq.. kejam!

hari ini hari jemaat..
mari kita jawab tag..
hutang tag dibawa berblog..


7 senarai tentang saya SEBELUM dan SELEPAS..

1. Dulu berat saya 50kg........
selepas beranak berat saya 50kg juga.. hi hi hi

2. Dulu kalo blk keje gi makan2 kat luar.. sekarang balik keja terus balik umah sebab?? lu pikir lar sndirik

3. Dulu katil tu kami berdua yg punya....... selepas beranak ni, katil itu kepunyaan ayra seorang.

4. Dulu saya rajin basuh baju sendiri, sekarang either beckham yg basuh or my mom hi hi hi

5. Dulu bule kate every week pi tgk movie...... sekarang dh 5 bulan x tegnok wayang

6. Dulu saya kalo shopping men beli je..........skang pun main beli gak.. apa perubahan nih??

7. Dulu saya tinggal kat umah sendiri ............ skang ni dok ngan mak sendiri gegegegegegege


Sekian.............tak mo tag sesapa

No comments: