Wednesday, November 23, 2011

Serabut!!

Julung2 kali aku update melainkan aku serabut!!

Tempat luah perasaan berbuku-buku
Kali ni betul2 terbuku sangat
Lebih berbuku n keras lagi dari batu...

I'm totally serabut n pissed off
Dengan collegue yang macam celaka
Oh bukan celaka lebih teruk dari celaka ialah lahanat!

Aku dah sampai tahap tak boleh dengar nama dia
Today aku nak gi jumpa HR nak tukar department
Reason: I can't work with dumb ppl anymore...

Memang look bodoh..
Bagi pihak aku
Tapi kalau dah boss aku pun x boleh buat apa-apa..
Akulah undur diri

Kenapa tak resign?
Soon.. Bila dh dapat kerja la
Sekarang jalan terdekat
Aku transfer dulu

Ok sampai sini dulu
Now tengah drive
Today nak EL halfday
Aku akan tunjuk perangai aku
Sekarang
Look childish.. Tak matang tak profesional

Tapi ada aku dulik?
Hati dah sakit sgt

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

1 comment:

Eliss said...

aduhai.sabar noks.semoga hilang segala tok nenek serabut tu.