Tuesday, August 9, 2011

Dah nak masuk 9 ...

Dah ada kemudahan blogging dimana-mana,
Tetaplah malas nak mengupdate..
Ni orang kata kalo dah pemalas tu tetap lahhh pemalas..

Anyway.. Dah 9 ramadhan(eh hampir lah kan) korang rasa masa berlalu cepat ke?
Aku tak rasa camtu lak
Sebab..... Dok menghitung hari nak cuti hik hik (kan pemalas)

Owh ya.. Tahun ni beraya di "Pedas" .. Harap tinger ku tak menjadi "pedas" hahahah.. Yerlah macam tak biasa..
Masa kosong dulu sibok tanya, dah keluar satu lagi menyibok2 tanyaa.. Soalan yang sama... Bukan taknak.. Tapi kalo "kesakitan" aku kau org yang tanggung.. 10 pun aku sanggup ...lalalalalla...

Pasal blog "basah" tu.. Buat sementara aku decide tutup dulu sebab.... Tak berupdate korang bukak tutup takder menda kesiannnnn... Hahaha, nak basah2 masuk twitter lalalalala...

Siok juga bebel2 tgh2 pagi buta.. Ni gambar aku gi Bazram kat stadium cheras.. Orang beli murtabak ni punyalah ramai beratur.. Aku ni kan "kiasu" so x mau kalah beratur jugak.. Sebab nak tau sedap sgt ke!.. Berbaloi gak laaa aku beratur memang SODAP ... Kalo sapa2 teringin murtabak sedap pergilah Bazram stadium cheras.. Depan HUKM tu.. Kalo naik keta sila pergi kui 3.. Jem mcm semut..

Oklah nak mandi... Daaaa kang x sempat bersuci .. Ahakkk
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: