Tuesday, November 23, 2010

Update terkini -->mcm ada orang kisah

Aku dah resign dari company yang aku selalu complaint tuh
Now ..
KAt tempat baru...
So far still stress
stress sebab :
1. Tak ada keja buat lagi (ada tapi kejap jer dah siap hahaha riak)
2. Tak boleh main tenet sesuka hati.. (ada internet room, kalo nak surf masuk sana) tak kan aku nka surf facebook dalam tu
 
Aku dah 13 hari keja sini,
So bila boring tu mula lar nak google jobstreet.
 
Kat sini aku kena redha lah
Keja 5 1/2 alternate halfday
Masuk keja 9-6,
 
Hari sabtu 13/11 ari tu..mengagau aku cari utk orang jaga ayra
sebab tok ma ada kelas k, tak leh ponteng,
Sib baik cousin beckham nak tolong jagakan,
Mula2 ayra ok tau, lepas tu aku pun drive keta g keja, cousin beckham call..
dia ckp
"akak ayra nangis,".. aku lak dengar ayra sebut mummyyyyyyyyy..
meleleh2 lar air mata aku jugak..
rasa nak cepat jer balik
9.00-12.30 rasa lamaaa sangat
 
kadang2 nak cari happy tu kita kena korbankan banyak benda kan
kadang2 ada gak aku terpikir betul ke apa yang aku buat nih
Dulu keja relaks 830-530 5 days a week
tapi tuh lah tak happy.. stress memanjang...
hari2 balik complain ngan beckham
 
tapi tuh lah Allah knows apa yang terbaik untuk hambanya
aku redha..
 
lately ni bila aku hantar ayra ke rumah Tok mama,
dia lak nangis, lagi lah pulak
apa perangai baru lak yang dia buat
nak ikut mummy g work dia cakap
mungkin salah satu sebab...
sekarang aku hantar umah tok mama, hari dah cerah kui 7.40pm baru gerak dari langat ke pj
dulu kui 630 dah gerak dari langat ke pj
beza kan 1 jam..
so maybe dia ingat aku nak pi jalan instead nak pi keja
he he he
 
apa lagi nak cerita?
itu jer lah kut..
 
 

4 comments:

Eliss said...

alahai...sadis pulak mcm tu ditempat baru..bosan dowh keja tadak internet :p

oren said...

keja baik2...

gitulah hidup, ada benda best, ada benda tak best..sabar byk2..lama2 mangli lah nanti..

Elyn Sani said...

takpe la kalau u tak happy slow2 cr keje lai ek!!

zonaku said...

you gain some you lose some....


life cycle!