Friday, January 9, 2009


Korang..
tak tahu ler aku over excited ke apa?
nih ha tgk
aku baru beli tadi.. kat giant amcorp...
nak start bagi ayra makanan pejal..
actually aku tak tau nk bagi apa
ada kawan aku suggesdted MILUPA..
tapi tadi aku google tak jumpa dalam tenet..
pehtu tok mama call PAED
diaorang ckp MILUPA dah takder dijual dalam malaysia
so tanya tanya orang
sibok2 tanya..
at last aku beli MILNA and NESTLE nih..
hopefully Ayra suka
yang mana-manalah
esok baru leh start bagi makan pn
pasal kang malam dia dah nak start tido
takut tak hadam susah dia nk tido..
korang..
kalo ada better suggestion
share-share lar kat sini..
aku still survey
tau lar nak dapatkan yg terbaik..
kalo ada resepi yg masak sendiri pun ok..
and cara2 nak bagi makan..
bak kata ELYN..
dia bagi wafiq sesudu dua jer..
tak leh lelebih..
aku pun macam confius gak nih..
tok mama pun dah lupa mcm mana
maklumlah anak dia dah besar panjanga..
hi hi hi
korang bagi anak korang makan per?
start bagi umur baper?
macam eliss dia dah start bagi NUHA sedari awal..
sangat best woh

No comments: