Monday, November 17, 2008

Gigih..kan?
Mummy gigih tangkap2 gambar
tuh pun last minute semalam..
So agak kelam kabut lar sikit..
Tapi ok lar kan?
Dari takder

Nih beg diaper nih tak der dalam senarai aku untuk things to buy pun, memula dulu aku tak beli pun, pakai beg biasa jer,
raas macam tak perlu..sekali bila baby dah semakin membesar, and banyak berjalan bag diaper nih mcm perlu pulak.. ada 5 compartment, 2 kat tepi utk letak btol susu, depan nih yg kat logo tuh boleh letak pacifier, toys, etc etc..
Ini actually bekas susu..tapi...

tapi aku gunakan sebagai tempat letak tissu., takut ayra poo poo
compartment yang ni, aku wat letak pampers or napkin, atau towel kecik kut2 dia muak
or air liur meleleh.. hi hi hi Nih pandangan dari dalam.. letak segala mak nenek benda, aku bleh letak flask/susu tapi sebab ini last minut punya kerja so flask ngan susu sudah kat simpan lorh..
Barang2 yang dipack kat dalam beg ayra
1. Beg Diaper tuh..
2. Baju extra + towel + suar pendek kut2 nak kena tukar.. (selalunya tukar lar ayra suka muak)
3. Segala mala toiletries ayra, Balm, sikat, krim drapolene, thermometer
4. Baby wipes nih kena bw lebih, biler dia peluh2 aku lap jer bagi wangi.. kalo tak masam jer bau hi hi hi
5. Kipas stroller yang ni menda wajib bawak..ayra tak leh panas skit naik rumah pehtu dia rengek2 so kalo pi kenduri ke apa ke senang ler hala kat dia jer.. asalkan ada berangin kalo dak jenuh daddy dia dok tiup kasi angin..


so lepas ni nak tag :

1. Kak Oren. (nak gak tengok kak oren pack bag camner eh ramai baby)
2. Kak KV (baby girl n boy camner pack)
3. Adeqanjer (baby boy girl gak nk tgkkk cmner pack)
4. Tulip ( hi hi hi new mommies mesti nak tgk gak)
5. Kak Chenta Hati (nak gak tengok akak pack cmner utk U-ul

ok mesti buat tauuu tau tauu..



No comments: