Tuesday, April 21, 2009

Ayra memanjat bantal

Hari tu kan ayra jatuh katil..
ni gambar sebelum ayra jatuh katil
masa ni ayra tengah penat lelah nak kerabat bantal tuh..
tapi mummy kepung ngan bantal keliling
so ni gambar kengkonong ayra tak bersalah lah..
tapi katil tu sekarang dah takde dah..
mummy berkeras nak bukak katil tuh..
so sekarang mummy, daddy and ayra tido atas tilam jer..
tapi kadang2 ayra terjun gak dari tilam tuh..
ayra suka ar stunt=stunt nih..
kawan2 suka tak???
mummy dah x larat nak kepong lagi dah..
setinggi = tinggi bantal mummy kepong
tapi ayra boleh lepas jugak..
tapi tuh lah
ayra belom merangkak lagi
tapi ayra terror guna perut + tangan menyulur macam askar komando..
kawan-kawan lasak tak???
tapi mummy happy
bila ayra lasak
mummy dah kurus sangat-sanagt
hahahah..

1 comment:

Momma De Licious said...

Rumah kami pon kai tilam aje...lasak jugak yer ayra...hihihi...comey