Tuesday, December 9, 2008


Entry ini mungkin agak emosi..
Sekadar luahan perasaan seorang anak dan ibu
Mungkin Dia tak pernah nak menyayangi aku
Tanpa sepatah ucapan Tahniah, atau bertanya khabar aku
Yang bertarung nyawa melahirkan cucunya
Tiada sepatah perkataan atau sekali kunjungan
Tak teringin kah nak tengok cucunya yang pertama
Atau aku ini memang tidak pernah ada didalam hatinya?
Aku tak pernah menyesal bukan dalam peliharaan dia
Tapi aku masih ada namanya di hujung nama ku
Apabila anak aku sudah besar nanti
Harus kah aku katakan
Ayra ada tok wan..tapi tok wan tak sayang ayra..
haruskah?
Tak apalah ayra..
Tok wan mungkin di hati dia tidak ada ruang untuk kita...
Semoga selepas ini .. jangan ada apa2 diantara kita dan dia kan ayra
selagi Mummy ada
selagi Daddy ada
Selagi Tok Mama ada..
Ayra tetap akan kami limpah kan kasih sayang



No comments: