Friday, October 10, 2008

Dua tiga hari nih,
beckham tak keja, MC + cuti..
So berdampingan mesra lar ayra ngan daddy dia..
Tok mama mengadu kat aku..
Cakap daddy dia asik dukung ayra jer..
peluk ayra jer..
TOk mama takder can nak pegang ayra
h hi hi hi
TU baru beberapa jam jer tuh
Dah berebut2 dua orang anak beranak tuh..

Ayra pun skrang memang sangat pandai tegnok TV
TOk mama citer
Kebetulan semalam ujan lebat
So asteruk tak der siaran..
Dah gelisah Baby ayra ku..
Ha ha ha..
jangan sok besar dok rebut remote ngan aku, ngan beckham

MOntot dia dh kurang merah,
Aku beli zaricot dan
Aku dapat pampers pureen dry 5,
Elyn kasi aku try..
COmey pampers tuh siap ada kartun2 lagi
Beckham kata, kalo pakai pampers x yah pakai suar dah..
Pasal pampers nih lawo!

Tapiiiiiiiiiiiiiiiii
Sekarang dia naik mcm bijik2 pulak kat leher dia
Aku rasa sebab dia nih kuat berpeluh ke ha??
Sebab tido memang tak bukak kipas
Pasal kan ke dia ada kahak tuh kan
SO doktor advised jangan bukak kipas
So nak tanya doktor ler..

Isk .. any idea anyone??

No comments: