Friday, June 8, 2012

Hati seorang Isteri, ibu dan anak..

Just want to.. muntahkan kat sini..
As a wife, mother, and anak..
ya allah.. tak looking forward pun for this coming bussiness trip! :(
Im so sad..
sedih sampai tak setiap keluhan dan helai nafas.. sesak and sempit sangat rasa

Going for 6 Hours journey
Going to 3rd world country
Beribu - ribu batu jauhnya..
Ya allah.. percepatkan lah hari agar semuanya pantas berlalu..

Untuk pertama kalinya aku terlalu berharap Isnin 17 July cepat datang..
yes untuk pertama kalinya aku suka hari ISNIN!

Aku dah request awal2 tak nak ayra ikut masa kat KLIA
kalau boleh aku pun tak nak beckham hantar aku,
Mestilah aku nangis kaw2...

Tambah2 Mak aku tengah buat umrah
Dengan problem babysitter
ya allah.. semuanya silih berganti dalam pikiran aku
tak tenangnyer..

Yup tambah pula ngan period..
dengan hormon tak berapa stabil nih
yaallah permudahkan lah semuanya

Setiap perkara yang terjadi
mesti ada pengorbanan
Untuk berada ditempat aku berada ni
Pengorbanan bukan sedikit kena diperuntukkan
Banyak dah pengorbanan
Thanks to Beckham,thanks to Mama..
Ayra mummy korbankan semua ni untuk kesenangan kita nanti..
Insyallah ..

Betullah orang kata..
Bila dah dibayar LEBIHHHHH
Pengorbanan dan tanggungjawab pun kena LEBIHHHHHH
Tak de benda kat dunia ni LEBIIHHHHH tanpa sebab..

Mesti tanya2 kenapa tak bawa ayra
then beckham cuti jer..
How nak bawa..
Ketempat negara dunia ketiga..
yang mana nak gosok gigi pun kena pakai mineral water
walaupun duduk kat 5 star hotel..
aku siap amik 5 injection..
sebelum gi sana..

not looking forward to New Delhi India..
kenapalah semua programmer asalnya dari INDIA?

sedih :(






Monday, March 19, 2012

tak masuk

Last friday hari tu
Berkajang-kajang aku taip
Luahan ketak puasan hati aku
Tapi allah tak izinkan orang baca kut
Hahaah
Sebab tak keluar
Aku taip kat blogger
Bukan kat bb...

Samada aku x tekan sent or mmg something wrong ngan blogger aku
Dah lama x log in so diaorang ingat spammer kut

Anyway ni pepagi buta on monday
Aku dok update blog
As usual , today is monday..
Org x siuman jer suka g kerja hari ni
Keh keh keh
Macam2 berlaku last week
And betul2 perlukan pertolongan
Untuk kembalikan semangat bekerja
Aku kerja ni x lain x bukan sebab $$$$
Takder sebab passion ke,committed ke.. Takder langsung
Aku betul-btul harap "dibo the dragon gift" tu ujud
So boleh minta macam2 and tak payah kerja




Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Monday, March 5, 2012

Monday!

Dear monday
Please be nice to me today..

Taktau la
Menjadi-jadi tahap kemalasan aku today
Eh bukan today je
Hari-hari..
Owhh tolonglaaahhh

Arghhhh!!
Ok tu je byeee
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Sunday, March 4, 2012

Evergreen..

Jalan2 kat mydin seremban
Actually nak beli buah tangan utk FIL
Biasalahkan
Perempuan kalau jalan-jalan
Mesti cuci mata
Then terpandang bendani
Masih ada dijual tu..
So evergreen..

Rasanya
Artis2 skrg pun dah takder
Yang rekod pakai kaset kan?
Semua cd..
So maybe ni stok2 lama
Takpun untuk foreigner (indon/bangla/china/myanmar) hikkkk

Dulu aku suka rakam lagu ngan radio ni
Abih tape2 ngaji/ceramah tok aku
Aku kerjakan
Suara sendiri pun aku rakamn
Pehtu perasan mcm suara aku paling sedap diduania

So nostalgic..

Friday, February 3, 2012

Jadi "perak"..

Lepas 6 bulan..
Tak pi holiday..
Tu yang jadi "perak"
Melalak x mau balik rumah
Mummy and daddy pun samalahh ayra oi
Dalam hati kami pun melalak tak mau balik

Kalu boleh tiap2 minggu mau pirgi holidays..

Semasa blog ni ditaip
Kami.. "Aku n beckham" tgh decide
Nak extend ke nak balik!

Cuti ada lagi...
Korang masih bekerja ya?